Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 18 maart 2018

Winter Wonderland

                                        Hallo allemaal


Nou het virus is nog niet weg en alleen maar erger geworden, maar om nu lekker op de bank te liggen onder de wol is zeker geen straf nu met koude gure winter weer en vandaar dat ik dus ook een winters kaartje voor jullie heb voor de nieuwe challenge bij LHSM met het thema alles mag/anything goes.


Het is ook gewoon nog tijd voor wintersport en vandaar dat ik gekozen heb voor Tilda die gaat skien.
De basis is natuurlijk gemaakt met een leuke DDD-shape art tag.


De skibril heb ik bewerkt met glossy accents en de sneeuw en de sneeuwpluim op haar muts met glitter.


En bovenaan de label een mooie dubbele strik gemaakt en pareltjes door verwerkt. Heb je zin om met dit weer ook iets leuks te freubelen doe dan gezellig met onze challenge mee....LET OP je moet wel een magnolia gebruiken, maar verder ben je helemaal vrij om te maken wat je wilt. De sponsor is:


en die geeft een hele mooie cadeaubon ter beschikking en dat maakt het leuk om te gaan shoppen dan.


Voor nu wens ik jullie een hele fijne zondag verder(en ik ga toch mijn bed maar opzoeken) en zeg ik graag tot een volgende creatie maar weer.


CHALLENGES:








5 opmerkingen:

  1. ja, Jolanda kruip maar lekker je bed in beterschap hoop voor jou dat het niet te lang duurt. En dan gaan we evengoed nog een kaartje maken,dat moet toch door gaan,hoe ziek moet je zijn om dat te laten.
    Een leuke tag gemaakt en een winters kaartje kan nog makkelijk.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke winterse tag met een sportieve Tilda erop Jolanda. Die is duidelijk niet ziek. Van harte beterschap.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk ......leukerddddddddd.....heel gaaf kaartje.....
    Dankjewel voor je deelname bij Midweek Magnolias en....ik hoop dat je weer wat bent opgeknapt.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. FABulous tag and I love all your details..
    Thank you so much for sharing your project with us at Winter Wonderland..
    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I think it's high time that you liberals give it up and GET OUT of our way.
    ทางเข้า D2BET

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda