Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 9 februari 2018

Little Miracle

                                       Goedenmorgen allemaal

Soms weet je even niet meer wat je wil geen ideeen meer heb, maar ik wilde gewoon weer is een babykaartje maken en heb mij dus vandaag laten inspireren door de leuke challenge van DDD.


Soms als ik aan een sketch ga beginnen wordt het ineens helemaal mijn eigen ding en is er niets meer van de sketch terug te vinden, maar ik had mezelf onder controle nu.


Voor materialen die ik heb gebruikt mag je een kijkje nemen op het blog van Noor & Zo maar er zitten wel weer veel en leuke mallentjes op verwerkt.


Voor nu is het een meisjes uitvoering geworden, maar ik ga er zeker ook nog een jongens uitvoering van maken, want de sketch is te leuk voor eenmalig gebruik.


Nou dit was het weer voor vandaag ik ga aan de arbeid tot vanavond zes uur en wens jullie alvast een heel fijn weekend toe en graag tot een volgende creatie maar weer.


CHALLENGES:










12 opmerkingen:

  1. Wow!! This is gorgeous AND adorable! I love the dies you used.
    So unique and beautiful! Thank you for taking the time to join in with our challenge and sharing your creativity with us, I love to see your talent, creativity and imagination at work. I hope to see more of your creativity in the near future.
    HUGS!
    Ann Love To Scrap! Challenge DT
    http://anncard.blogspot.tw

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Precious keepsake! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations. Good luck,
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So gentle and beautiful card. I like the colours very much.
    Thanks for joining us at Scrapping4fun.
    Majda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Jootje.
    Benieuwd naar je jongens uitvoering

    Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely Baby card. So adorable.
    Thank you for joining us at Scrapping4fun Challenges.
    Priya-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awesome card. I like all the pretty elements on it. Thanks for joining us at Scrapping4fun.
    Miroslava DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stunning card, love all the details
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan hoor! Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. beautiful work and what attention to detail! I admire and congratulate :)

    เว็บไซต์ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A wonderful card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional love / anniversary / thinking of you” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Stempel-Magie)


    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda