Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 5 januari 2017

Happy new Year

                          Hallo allemaal

Aller eerst wil ik iedereen een heel gelukkig, mooi, liefdevol, gezond, maar bovenal een creatief 2017 toe wensen. Het jaar is alweer vijf dagen oud en dus kan en mag het nog. Ik ben het oude jaar snotterig, hoestend en proestend uit gegaan hangend enliggend op de bank en dus begon het nieuwe jaar dus belabberd en kwakkelig, maar we zijn weer aan de betere hand en ik hoop dat jullie in ieder geval een leuker uiteinde hadden. Dus heb ik toch nog een leuk kaartje weten te maken voor jullie het is voor een dochtertje van mijn collega die zoals vele kleine meisjes helemaal gek is op Elsa uit frozen en dus is mijn eerste kaartje in het nieuwe jaar geen rose geworden, maar blauw hihihi.


Mijn collegaatje vond hem helemaal te gek dus ik denk dat als die kleine meid het ziet ook wel. Ik heb boven aan de kaart een strik gemaakt zodat ze de kaart eventueel kan ophangen als zij dat wil.
Verder zit er van alles op verwerkt wat een beetje met wintertijd te maken heb.


Het was weer een heerlijke afleiding om even niet in de kerstkaartjes te zitten en gewoon even wat anders te freubelen


het is dan nog wel een winterse kaart geworden, maar dat mag de pret niet drukken. Ik zeg tot een volgende creatie maar weer.


Challenges:





19 opmerkingen:

  1. Een hele leuke Frozen kaart daar was ze vast heel blij mee!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Jolanda! leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Jolanda ! heel veel mooie details .
    Voor jou ook de beste wensen en een creatief jaar .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje Jolanda, die krijgt vast een ereplaatsje op de kamer van het meisje. Er zijn ook zoveel leuke (meisjes) spulletjes op te bewonderen..héél mooi.
    Ook nog de beste wensen en een goed, gezond en creatief 2017 voor jou.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij is dit de enige echte reden om een blauw kaartje te maken voor een meisje ;o)
    Het is dan ook wel een waanzinnig leuk kaartje geworden.
    Voor jou ook nog de allerbeste wensen, en een creatief jaar gewenst.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart. en lief met het plaatje, mooie kleuren en details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit toch een schatje....zo lief en ondanks het blauw toch wel heeeeel meisjesachtig hoor. TOP.
    Dankjewel voor je deelname aan onze challenge bij Noor Design UK.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig, super lief kaartje Jolanda ... Best te geloven dat het kleine meisje in haar nopjes gaat zijn met zo'n schattig kaartje ...
    Veel beterschap en bij mij is het sinds gisteren begonnen dus ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor jou ook de allerbeste en beterschaps wensen Jolanda! Slechte timing om ziek te worden met oud en nieuw! Maar ja dat heb je niet altijd in de hand hè! Ik vind je afrozen kaart helemaal geweldig o de grote sneeuwvlok en goed gescoord bij de jarige job! Ze zijn er helemaal weg van en het is een plaatje om te zien!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige kaart. Mooie details.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende creatie voor een Frozen fan, Jolanda...krijgt vast een ereplaatsje!
    Leuk dat je meedoet met de AnMa Creatief challenge.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtig Frozen kaart!!!
    Nou wij zijn ook hier thuis met z'n allen snotterig de kerst in gegaan. Maar ook weer beter allemaal.
    Dankjewel voor je deelname bij CraftAddiction challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh Jolanda, als mijn doechtertje deze kaart ziet is ze verliefd...haha. Ik vind het echt een beauty zeg en bijna alle kleine meisjes zijn inderdaad dol op Elsa.

    Wat rot dat je zo gammel het nieuwe jaar in bent gegaan, ik hoop dat je snel weer helemaal bent opgeknapt. Ik wens je in ieder geval een heel goed en gelukkig 2017 en beterschap!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooie kaart mijn kleindochter zou hem ook prachtig vinden hihi, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen

  16. Je hebt er echt wat prachtigs van gemaakt,
    een super mooie kaart ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "Januari 25" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely card. Thanks for sharing with us at The Crafty Addicts and we hope you join us again soon. Hugs, Gale DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze is echt helemaal te gek! Ik kan zo twee meisjes noemen die hier helemaal weg van zouden zijn!
    Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I hope this comment finds you feeling better than at the beginning of the year! This is such a pretty card and perfect for a little girl. Lovely! Thanks so much for joining us at Noor! Design UK's "Anything Goes" challenge. My personal favorite challenge. LOL!! Happy new year to you and years! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda