Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 25 december 2016

For someone special

                              Hallo Allemaal

Allereerst wil ik jullie een hele fijne kerst toewensen en misschien ben je al klaar met eten of zit je nog heerlijk na te tafelen ik ben in ieder geval onderweg naar huis, want wij zijn dit jaar voor het eerst niet thuis met het kerstdinee, maar nu eens buiten de deur gedaan en ik kan je zeggen wat heerlijk is dat. Geen kerststress voor de boodschappen niet uren in de keuken, maar gewoon heerlijk in de auto stappen en gaan uit eten en na afloop geen afwas wat in de vaatwasser moet en daarna vaatwasser weer uitruimen en wegzetten, heel gewoon relax genieten of het bevalt.................dat horen jullie van mij nog, want tja dat weet ik natuurlijk nog niet. Voor de gelegenheid heb ik voor onze gasten die wij hebben uit genodigd voor het kerstdinee een mooi mercidoosje gemaakt en tja dan hoef je verder niets te zeggen toch????


Nou zul je wel denken is dat alles ja dit is alles, want we zijn met vijf man lekker klein groepje onze oudste zoon kon niet dus helaas ook geen kleinkindjes erbij, maar gelukkig is wel mijn jongste zoon en mijn vriendin met haar man erbij en meer is er voor mij niet nodig om kerst te vieren.


Na afloop geef ik ze het kleine kadootje mee naar huis, want ik wilde toch iets mee geven om ze te bedanken dat ze met ons de kerst hebben door gebracht, want wat is er nu niet leuker dan kerst met familie en vrienden te vieren.


Het leuke rendier wat ik op het doosje hebt verwerkt heb ik gevonden bij die leuke winkel die we allemaal kennen en graag komen en natuurlijk heb ik het over de action, want o jee o jee dat is gewoon een snoepwinkeltje voor ons als hobbyist. Verder heb ik designpapier van studio light gebruikt frozen forest genaamd en ja veel meer dan dit had ik nodig om er een leuk doosje van te maken. Ik zeg heel graag tot een volgende creatie maar weer en mocht ik jullie niet meer zien of spreken geniet van de kerstdagen en een heel gezellig mooi uiteinde en een creatief 2017 wil ik jullie toewensen. 


Challenges:





11 opmerkingen:


  1. Wat is dat rendier gaaf zeg, echt heel erg mooi !
    En leuk hoe je zo de merci doosjes hebt gepimpt ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'December' Challenge bij De Egel !

    Hele mooie kerstdagen met veel warmte en gezelligheid.
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat superleuk gedaan meis....zo lief. Niets leuker als zo bedankt te worden.....
    Ik hoop dat jullie het heerlijk hebben gehad....dan gaan we nu naar de jaarwisseling.....knallend weer een nieuw jaar in. Ik hoop alleen niet al te knallend hahaha.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een allerliefst en aaibaar bedankje om mee te geven Jolanda. Dat zal zeker gewaardeerd worden.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the colours on this it looks vintage and Christmassy with the reindeer. I'm sure it will be well loved. Thanks for joining us at ABC challenge and good luck
    Andrea x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke attentie heb je gemaakt Jolanda ... Dit zal zeker erg veel plezier gedaan hebben ... Knap gemaakt !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful Christmas project Jolanda. Thank you for playing along with our Challenge at Winter Wonderland. We would love to see you again ... Anet DTx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig zo een leuke attentie !
    Mooi met het rendier .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuk presentje om mee naar huis te krijgen, dat vinden Ina en Johan en Contijn vast heel erg leuk.
    Fijne jaarwisseling en een creatief 2017
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf rendier op je leuke merci-doosje, Jolanda.
    Bedankt voor het nogmaals meedoen met de AnMa Creatief challenge.
    Prettige jaarwisseling gewenst!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk gemaakt zeg. Toppie!! Dank voor je deelname aan de challange van CraftAddiction. Hobby-groetjes Alice (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave doosje. Ik vind ze prachtig.
    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2017
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda