Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 27 september 2016

Animals

                             Hoi allemaal

Vanavond gaan we weer van start met een nieuwe challenge bij Inky Chicks en ook nu hebben wij weer een leuk thema voor jullie. Wij willen graag een animal/dier zien op jullie creatie. ja ik kan het niet laten en ben voor vlinders gegaan omdat ik daar gewoon van hou. Ik heb er een vintagelook aan gegeven en ja hoe kan het ook anders ook kwam de kleur rose weer op de proppen.


En zie daar......dit is hem dan geworden en zeg nou zelf is die niet leuk geworden????
Dit is echt een thema waar je niet veel voor hoef te zoeken of na t denken.


Natuurlijk weer lekker een kantje, strikje en bloementjes, want ja zonder is echt moeilijk voor mij hoor, hoewel als het moet dan moet het, maaaaar liever niet zal ik maar zeggen hihihi.


Het kaartje had ik voor Liesbeth haar verjaardag gemaakt en zo heb je dan twee vliegen in een klap zullen we maar zeggen en......ze was er erg blij mee.


Natuurlijk hebben wij weer een mooie prijs voor jullie bij deze challenge en dat is een mooie bon om te shoppen van:

 http://www.liveandlovecrafts.com/

En ja wie wil dit nou niet..........ik kan je vertellen ze hebben hele leuke en mooie dingen, want natuurlijk heb ik er ook al is geshopt en ja ook ik heb ooit een prijs gewonnen om daar te shoppen en nu sta ze bij mijn favorieten in de lijst dus dit zegt genoeg. Doe gezellig mee allemaal en dan hoop ik jullie creaties daar te zien en dan zeg ik tot een volgende keer maar weer.


Challenges:













7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Prachtig al die materialen die je gebruikt hebt, alles past zo boed bij elkaar.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Prachtig al die materialen die je gebruikt hebt, alles past zo boed bij elkaar.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is je kaartje weer Jolanda ... Heel speciaal van kleur maar het zwart met rose is echt super mooi ! Knap opgebouwd kaartje weer !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met mooi kleuren en details
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a gorgeous creation.
    Thanks for joining in with The Ribbon Girl September Any Image Anything Goes Challenge.
    Good Luck!
    Hugs, Donna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a beautiful card, love the colour theme & lurve the butterflies. Love all the foofiness its gorgeous.

    Thank you for joining us over at Noor Design UK, hope to see you again.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is unbelievably beautiful! Exquisite layering! Hugs, Autumn

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda