Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 3 januari 2016

Happy New Year Everybody

                        Goedenmorgen allemaal

Nou dat hebben we weer achter ons liggen het oude jaar en welkom allemaal in het nieuwe jaar alweer 3 dagen oud en waarvan 1 gewerkt jaja dat ook alweer. Een nieuw jaar en ook een nieuwe challenge bij WLVC ditmaal willen wij graag een vintage kaart zien met kant erop dus het maakt niet uit wat je maakt eigenlijk alles mag maarrrrrr er moet kant opzitten nou dat is toch niet moeilijk zou ik zeggen.


En dit is mijn voorbeeld kaart of beter gezegd label/tag geworden en ja weer rose daar wilde ik gewoon het nieuwe jaar mee beginnen. Omdat iedereen weer een beetje bij moet komen van de feestdagen en het huis weer aan kant heb moeten brengen loopt deze challenge tot 2 februari 18.00 u ja jullie lezen het goed deze challenge duurt een volle maand en kunnen jullie lekker meedoen.


Natuurlijk hebben wij weer een fantastische prijs voor jullie en die wordt dit keer beschikbaar gesteld door:


Ben er zelf een beetje jaloers op op zo,n mooie prijs heb ik je nieuwsgierig gemaakt ga dan naar ons blog dan kun je zien welke prijs en ook zie je dan al die andere mooie voorbeelden van mijn mede DT-ers en dan zeg ik tot een volgende creatie maar weer.


CHALLENGES







13 opmerkingen:

  1. Schitterend!!!
    Gelukkig nieuwjaar, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig !
    Groetjes en beste wensen voor een prachtig en creatief 2016!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje. Mijn allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en veel knutselplezier gewenst.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie vintage kaart heb je gemaakt.
    mooi met het licht roze en craft papier.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige vintage label mooie accentjes !
    Beste wensen voor 2016!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit prachtig gemaakt zeg.
    De details zijn heel mooi.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een prachtige kaart zo in het roze/bruin Jolanda, er is weer genoeg te bewonderen, ik vind hem zo mooi gemaakt.
    Een mooi en creatief 2016.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi Jolanda, wat een gave kleurencombi! Ik ben echt niet goed in vintage, misschien moet ik dat toch meer gaan proberen, zeker als ik al je schitterende creaties voorbij zie komen. Beste wensen voor 2016. Liefs. Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige, romantische label ... een mooie kleurencombinatie !
    Na al de drukte van de laatste maanden heb ik er ook weer super veel zin in ...
    Een schitterend 2016 voor jou en je gezin !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij ook een heel goed en gezond 2016 Jolanda!
    Ik kijk mijn ogen weer uit, wat een beauty heb je gemaakt! Ik vind jouw stijl van kaarten maken erg mooi. Lekker romantisch en stijlvol

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige label. Heel mooi in deze kleuren en mooi materialen en details. Toppie
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je tag ziet er geweldig uit, heerlijk romantisch! Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda