Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 3 september 2015

Mini foto album

Jaja zo hoor je me even niet en zo ben ik er alweer en met een nieuwe creatie en met een nieuwe challenge die vandaag van start gaat bij WLVC de keuze is ditmaal gemaakt door Jacqueline DH en zij wilde een vintage creatie zien met de kleuren bruin en blauw en nu is dat wel een hele mooie kleuren combi en wordt ook vaak gebruikt.  Zelf heb ik een mini album gemaakt voor de nieuw bakken ouders van Julian en ze waren er heel blij mee.


In het album zelf heb ik ook enkele lege vakken zitten waar de ouders dan zelf eventueel nog een leuke foto kunnen plakken of een tekst kunnen schrijven.


Alles natuurlijk in het vintage gehouden en de randen lekker beinkt en lekker met glitter bewerkt voor een leuk effect.



Ik ben een kaartenmaakster maar zo af en toe maak ik een klein sprongetje door iets anders te doen en daarom nu dit mini album dus die ik al heel lang in huis had liggen. 
Natuurlijk hebben wij weer een mooie prijs voor jullie die dit keer van komt.


nu wil je natuurlijk ook weten wat voor prijs dit is..................tja kijk dan even op ons blog en dan zie je meteen de andere mooie voorbeelden die zijn gemaakt.
Jullie kunnen meedoen tot en met 17 september 18.00 u. met deze creatie wil ik graag meedoen bij KIC # 67  alles mag met bling bling door de foto iets minder te zien dan in het echt. Ik hoor graag weer wat jullie ervan vinden en voor nu zeg ik tot een volgende creatie maar weer.








10 opmerkingen:


  1. Jeeeetje wat een gaaf album, helemaal te wowww, dat heb je echt
    heel erg mooi gedaan, en de kleuren zijn super, net als de details ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige leuke album !
    Wauw echt om trots op te zijn al die mooie accentjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig mooi Jolanda ... De kleurencombi is super en dit is werkelijk een geschenk dat heel lang bewaard zal worden ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig en mooi album, is dit, Jolanda! Super kleuren en prachtig gemaakt!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie creatie heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Jolanda, wat is dit mooi gemaakt, prachtige kleuren en details, hier mag je trots op zijn.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow een heel leuk persoonlijk kado voor de ouders ontzettend leuk Jo.
    Fijn weekend, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Wat een toffe kaart. Super dat je meedoet met onze challenge bij KIC en suc6.

    grtjs
    Claudia
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gedaan hoor, een heel mooi boekwerkje. Fijn dat je dit met ons deelt bij onze KIC challenge, heel veel succes!!
    xx Wilma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een werk heb je ervan gemaakt. Echt heel mooi.
    Leuk ook dat je meedoet met de Kaartjes Inspiratie Challenge.
    groetjes Esther DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda