Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 24 april 2014

Lenteketting

Pasen ligt al bijna een week achter ons en voor mij was dit werken op de tweede paasdag, maar had de derde paasdag wel vrij genomen hihi en ja ook een andere collega van mij die heeft een hele week vrij en dan hebben wij ook nog eens een zieke op de afdeling en ja dan moeten er xtra uurtjes gedraaid worden zoals ook vandaag op mijn vaste vrije dag. Ben gelijk gewoon helemaal uit mijn ritme en doen en nu zit ik er dus helemaal, maar dan ook helemaal doorheen zou dat dan toch met die leeftijd te maken hebben? De meeste onder ons maken zich op voor de eerste koningsdag. Ja het gaat allemaal maar door en ja wij hebben dan ook wel een heel leuk koningspaar al zeg ik het zelf en dit jaar vieren ze het nog op de oude wijze zoals met moeder beatrix en vanaf volgend jaar nieuwe stijl nou ben benieuwd misschien wel twee verplichte dagen vrij hihi zou me wat wezen hoor. Maar goed genoeg geklets  nu mijn kaartje dan die ik voor de MC heb gemaakt en de opdracht was maak een kaart met het thema lente en die stuur ik dan naar een mede clubper toe en zo moet deze lenteketting voor 15 mei rond zijn. Moet zeggen het begin op gang te komen hoor iedere dag zie je weer een nieuwe kaart erbij staan op de club dit is mijn kaartje geworden die


ik voor mijn clubmaatje heb gemaakt. Vlindertjes, vogeltjes en ja zelfs een kat die achter een vogeltje aangaat nou als dit geen lente gevoel is. Ik weet in ieder geval dat hij goed is aangekomen en dat ze er erg blij mee is en daar doe ik het voor. Het is een beetje aparte kaart hij zal een naam hebben, maar dit weet ik even niet. De zijkant van de kaart ziet er zo uit het was ff geleden dat ik er zo is een keer had gemaakt


maar het is weer aardig gelukt en was weer erg leuk om het op deze manier een kaart te maken. Momenteel is de lente hier ver te zoeken het is koud het dondert en bliksemt en het is nat, maar dat mag de pret niet drukken.  Ik ga lekker nog even bij jullie langs en dan ga ik me installeren op de bank en genieten van Dirty Dancing (voor de zoveelste keer zwijmel zwijmel) en genieten van Patrick Swayze mmmmmmmmm. Ik dank jullie weer voor de lieve berichtjes op mijn vorige blogpost en zeg tot gauw maar weer.




9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke voorjaarskaart heb je gemaakt voor je clubmaatje Jolanda, leuk model en frisse kleuren..lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk voorjaarskaartje.
    Wij hebben hier de hele middag buiten gezeten heerlijk in het zonnetje.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was dus een druk weekje Jolanda, ja en dat gaan we voelen hé ;-)Hoop dat je het weekend even lekker kunt bijtanken. Je kaart vind ik een toppertje, heel mooi gemaakt zo, het komt helemaal tot leven, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jolanda
    Wat een lieffie heb je gemaakt, zulke vrolijke kleurtjes,je hebt mooi gekleurd, het is een dotje om te zien.
    Nu even een time-out voor jou en uitrusten vrouwtje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi!!! Ziet er echt voorjaars achtig uit!!! Mooi modelkaart.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauwww wat een geweldig mooi kaartje Jolanda, prachtige materialen heb je gebruikt

    fijn weekend
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke kaart en het model is zo mooi ook. Je bent dus wel toe aan het weekend, geniet er dan maar lekker van.
    Ik wens je een heel fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wow en nog eens wow: echt een plaatje!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Jootje,

    Ben ik dan ook eindelijk hé;)
    Wat een mooie kaart, ik had je opzet al gezien en nu hij hij klaar is
    Toppie lieverd.

    Oant.....

    Leafs Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda