Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 28 november 2013

Me and You

. Jl. zaterdag na het werk s,middags nog even gauw naar de creabeurs in Rijswijk geweest en gelukkig een ieder die al geweest was had nog wat laten liggen voor ons. Heb wat mallen en stempels gescoord en het was gewoon even heerlijk na het werk zo om dan toch nog lekker te shoppen. Net als nu de boodschappen gedaan en het huishouden en gelukkig even tijd voor mijzelf maken, want dat is soms wel nodig.Ik heb ditmaal geen kaartje ,maar een leuke deurhanger gepimpt het idee had ik gezien op 1 van de vele beurzen waar ik dit jaar geweest ben. Eerst wist ik nog niet hoe of wat ik ermee wilde ja maak je het voor de kerst dan heb je er maar een paar weken plezier van en dus besloot er iets van te maken zodat ik er het hele jaar van kan genieten. En dit is het geworden.
Ik heb hierbij natuurlijke kleuren aan gehouden en het een beetje vintage achtig doen lijken. Zie nu via de foto dat ik ook best de buitenrand met een beetje vintage photo van distress inkt had kunnen bewerken. Nou hij hangt nog niet op dus dat ga ik straks nog even doen. De foto heb ik bewerkt in picassa en de kleur sepia gebruikt en wat wazig gemaakt. Het is een recente foto van onze vakantie dit jaar. Ben benieuwd wat jullie er weer van vinden en ook allemaal weer bedankt voor jullie berichtjes op mijn vorige blogpost. En o, ja ook wil Viera van harte welkom heten leuk dat je mij gaat volgen. Ik ga nog een (paar) kerstkaartje maken, want die zijn nog niet allemaal klaar, maar het is zo leuk om even iets anders te doen dan een kaartje maken voor kerst of verjaardag ja gewoon lekker freubelen voor jezelf. Groetjes en liefsss Jolanda.

XXX

12 opmerkingen:

  1. Jij hebt HEERLIJK voor jezelf gefreubeld Jolanda. De deurhanger is PRACHTIG en daar kun je inderdaad heel lang van GENIETEN.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda
    Ik zie een foto van je kleindochter Vera, meid is ze alweer een jaar.
    Hier stijgt de spanning, mijn schoondochter is vandaag uitgerekend, maar de kleine meid heeft volgens de verloskundige nog geen zin om de wereld in te stappen.Afwachten maar.
    Je hebt een prachtige deurhanger gemaakt, super papier en kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat iets mooi's heb je daar van gemaakt;toppie
    groetjes
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig hoor, wat een mooie deurhanger en wat ga je hier lang van genieten....dat weet ik wel zeker.
    Groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt hier mooie kleur gecombineerd met een schattig plaatje, en een prachtige romantische foto, top deurhanger !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw hij is schitterend je deurhanger Jolanda, ik vind hem toppie, echt supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat heb jij een super mooie deurhanger gemaakt. Kei mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is wel ff super mooi gemaakt zeg. Enne, zo af en toe moet je jezelf ook iets gunnen hé.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende deurhanger heb je heel mooi gemaakt. Het past allemaal perfect bij elkaar.

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Suske,

    Wat een mooie deurhanger heb je ervan gemaakt.
    De foto komt mij bekend voor........heb h'm zelf gemaakt
    als ik het goed zie hahahahahaha

    Leafs en tot gauw Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh wat een beeldschone deurhanger heb je gemaakt! Ik ben weg van deze kleuren en zo mooi gedaan ook met de foto, echt een plaatje hoor!

    Liefs,
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda