Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zaterdag 21 september 2013

Herfst,autumn en fall

Zo eindelijk een kaartje jee wat erg zolang niet bij jullie geweest en ja het was geen onwil van me hoor, maar ik zat er gewoon helemaal ff doorheen. de vakantie verzet naar oktober dus die heb ik nog te goed. Voelde me gewoon futloos, moe, lange dagen op me werk en ja dan heb je echt geen zin meer om die pc s,avonds aan te zetten of een kaartje te maken.  En ja kom ik gisteren thuis van me werk ligt er een rouwkaart op de mat en ik had echt zoiets van wie is er nu weer dood en ja dan maak je hem open en dan is de schrik weer groot en wordt je weer stil plof je neer op de bank en bel ik gauw mijn mannetje en ja ook die schrok  en ja zo zie je het leven kan hard zijn, want dinsdag hebben we de begravenis en woensdag trouwt mijn zwager hoe dicht staat het allemaal naast elkaar de een houdt op met bestaan (niet in ons hart) en de ander gaat een nieuwe start maken met de liefde van zijn leven hoe dubbel kan je het hebben en wat kan zoiets je ook uit putten. Maar goed we moeten verder en dat ga ik dus ook doen. Over tot de order van de dag. Voor de Magnolia Club heb ik een kaartje gemaakt met het thema HERFST en verstuurd naar een van mijn clubmaatjes, want dit is de opzet ervan een Herfstketting dan stuur je je kaartje naar een persoon die op de lijst staat die je toegestuurd krijgt en dat heb ik met deze kaart
gedaan en ja zeg nou zelf herfst is toch wind en regen hoewel als we de weergoden dit weekend moeten geloven dan gaat het er heel zonnig uitzien (eerst zien en geloven). Op de kaart heb ik ook nog een label erbij gedaan met ja hoe kan het ander dan I Love Fall.Want ja ieder seizoen heeft zijn charmes.
Ik wil bij deze Karin van harte welkom heten en gezellig dat je me gaat volgen. Via via zag ik een oproepje voor Yvonne die een maagverkleining heeft ondergaan en nu het gewoon even moeilijk en zwaar heeft dus als je het leuk vind om haar een kaartje te sturen, want wat is er nou niet leuker om gezellig al die kaarten op je mat te horen vallen  en weten dat er zoveel zijn die met je voelen. Het adres kan je bij Ghea  opvragen dus KOM OP laten we lekker weer is iemand een goed gevoel geven en hopen dat ze gauw weer opknapt.
Ik ga weer gauw jullie creaties bekijken, want dit heb ik toch wel enorm gemist hoor en dit bloggen. Heel fijn weekend en tot de volgende keer. Liefs Jolanda.

XXX

13 opmerkingen:

  1. Hé die Jolanda, dacht al waar zal ze ze toch gebleven zijn, dacht dat je misschien op vakantie was, maar je zat er dus helemaal doorheen. Doe je het wel rustig aan en goed aan jezelf denken hoor, van jou is er maar eentje en daar moet je zuinig op staan. Wat verschrikkelijk dat je gisteren op de deurmat een rouwkaart zag liggen, sterkte meis. En dat dan weer een dag voor de dag dat er weer een groot feest wordt gevierd, een lach en traan liggen ook zo dicht bij elkaar. Ik vind je kaartje helemaal super, prachtig gemaakt. Wat lief dat je ook het oproepje voor Yvonne op je blog hebt gezet, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda. Wij zijn net thuis van een paar daagjes Haarlem. Vandaag hebben we gefietst en wel de Tata-route bekend??? Ik was net ven de leeslijst aan het bekijken en zag je prachtige kaart en denk Jolanda woont toch in IJmuiden. Dar zijn we langs gefietst. Denk er dus nu pas aan... Wat heb je allemaal nare belevenissen. Bah. Niet fijn zo'n overlijdens bericht en dat jezelf niet zo fit bent. En zoals vaak verdriet en mooie dingen liggen weer dicht bij elkaar en zo is het altijd dubbel.. IK wens je veel sterkte. Je kaartje is supermooi.. Prachtig gemaakt. Goed weekend nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,

    Wat een kei leuk kaartje.
    Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend dat je er doorheen zit Jolanda.Gewoon af en toe wat gas terugnemen hoor,goed voor jezelf zorgen.Je herfstkaart is een schatje,leuk gemaakt,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O Wat naar dat je je vacantie hebt moeten verzetten omdat je er doorheen zat. Dan ook nog het verliezen van een dierbare, pfff..dat gaat je niet in je koude kleren zitten.
    Je kaart is echt een mooie Herfstkaart geworden, mooi kleuren.
    Sterkte en Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Jolanda! Let je wel een beetje op jezelf? Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat kan het leven soms hard en dubbel zijn
    zo heb je verdriet en zo heb je een dag met feest
    ja het valt dan niet mee als je ook nog niet lekker in je vel zit
    denk eerst en vooral aan jezelf, want dat moet je toch zelf doen
    ik wens je dan ook heel veel sterkte toe
    je kaartje is trouwens weer suuuuuuper geworden

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,
    mooie warme kaart deze herfstkaart En de Teddykaart is ook een plaatje.
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi lieverd,

    Wat een prachtige herftskaart heb je gemaakt. Nog even 2 weekejs volhouden en dan lekker met ons viertjes vakantie!!

    Sterkte dinsdag.

    voor nu een hele dikke tût en leafs fan us, Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart, Jolanda. Ja het leven kan mooi zijn, maar kan ook soms hard zijn. Het valt ook niet altijd mee. Heel veel sterkte de komende tijd. Met een lach en een traan.
    Hou je taai.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is prachtig!

    En tja het leven kan soms zo oneerlijk zijn, maar soms ook zo mooi zijn.
    Sterkte!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Jolanda wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt heel mooi.
    Leuk dat je een oproepje doet voor Yvonne dank je wel. Mijn vraag is als je aan de candy meedoet voor Yvonne welke mal zou je dan willen winnen A of B de boedha.....
    Liefs ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda