Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 2 april 2013

Waar blijft nou toch die...............Lente

Nou het kaartje voor mijn collega was geslaagd hoor ze vond hem te gek en ja jammer dat ze niet meer bij ons werkt, want ik heb heel wat met haar gelachen, maar ja zo gaat het in het dagelijks leven.
Net als het weer zullen we maar zeggen, want ook daar zit iedereen op te wachten lekker een terrasje pakken of gewoon lekker achter in de tuin of op balkon zitten. Bij veel challenges is dus nog steeds de vraag om een lente/voorjaarskaart te maken. Nou moet je zeggen ik heb er weer een en wat voor een zou bijna zeggen zet je zonnebril maar op:), want hij is lekker fel/bont van kleur. Eerst dacht ik nog o,jee is een beetje te, maar hoe meer ik er naar keek had het nog wel wat ook en ja dan ook nog glitters erop het kan niet op gewoon. Nou dit is hem dan mijn lente/voorjaarskaart. Lekker met vlinders, want ook die horen bij de lente.
                           
                     Met deze kaart wil ik graag meedoen met hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl,  maak een voorjaars/lentekaart met glitters en een magnolia en met  youmeandmagnolia.blogspot.nl   challenge 10 en tot slot bij Miekelotte met voorjaarskleuren.Ik heb gekozen voor een Tilda met vlinder en de glitters zijn verwerkt op de grote vlinder en bloemen en het vlindertje op haar strik. Ben erg benieuwd wat jullie er weer van vinden. Tevens zeg ik weer dank jullie wel voor de lieve berichtjes op mijn vorige kaart en o,ja wil jullie ook nog even vertellen dat ik eerste geworden ben bij Marianne met mijn kaart voor moederdag super. En tegen Aniet wil ik nog even zeggen meid je bent een WERELDWIJF;) Ik hoop dat de lente niet lang meer op zich laat wachten en tegen jullie zeg ik tot de volgende keer. Liefssssss van Jolanda

XXX
       

22 opmerkingen:

  1. Je heb er echt een fleurige kaart van gemaakt. heerlijk weer die kleuren. Ik vind je kaart prachtig.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een beeldschoon kaartje heb je gemaakt Jolanda, heel vrolijke kleurtjes een bjoetie....en nog gefeliciteerd met je gewonnen prijs.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Je kaartje is prachtig geworden.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Jolanda wat een heerlijke kleurenprachtkaart, ik vind hem schitterend geworden, daar word je toch meteen vrolijk van, ja ja ik zit hier weer met het bekende glimlachje, ik vind hem super. Gefeliciteerd met je eerste plekje bij Marianne, helemaal super voor je meis. En eh als je mij bedoelt met die Aniet dank je wel lieve Jolanda, je bent een toppertje, zo lief van je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke kaart is dit en zoveel te zien, daar krijg je echt voorjaarskriebels van, mooi.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwerdiewauw Jolanda, wat een super kaart, ik ben er helemaal weg van,zo mooi met die lekkere kleuren.
    Ik ben het ook met je eens hoor,Anita is een WERELDWIJF, laat zich niet uit het veld slaan.Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart .
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend Jolanda!! Wat een geweldig explosie van kleuren, zo mag de lente in Nederland ook wel komen! Je wordt er al vrolijk van als je er naar kijkt! Proficiat met je prijs bij Marianne!

    Lieve groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke, vrolijke en kleurrijke kaart Jolanda
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zodan Jootje,

    Gelijk me zonnebril opgezocht, wat een kleuren explosie.
    Als iemand dit ziet en depri blijft nou dan weet ik het ook niet meer;)

    Zie je snel, kuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk, vrolijk kaartje heb je gemaakt, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohh wat een super mooi en vrolijk kaartje Jolanda. Ben helemaal weg van die grote vlinder (staat ook nog op mijn verlanglijstje..).

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een supervrolijke kaart Jolanda!!
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge bij het HH blog!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou inderdaad het voorjaar spat er vanaf, laat de natuur hier nu maar een voorbeeld aan geven en kom maar op met die lente. Het is een vrolijke kaart hoor!! Bedankt dat je mee doet met de challenge bij Miekelotte is Challenging You.
    Groetjes, Karin DT-teamlid Miekelotte is Challenging You

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hee Joooo,
    Super is deze kaart! Nou krijg ik ook helemaal het lentegevoel ervan hoor! Lekker vrolijke kleuren.
    En oh, ik ben toch helemaal weg van het kaartje van je vorige post. Wat een leuke en mooie is dat. Helaas is het niet mijn maat daar aan de waslijn, hahaha.
    Lieve groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. nou iedereen is die winter zat en laat het voorjaar maar gauw komen
    als ik zo naar je kaartje kijk krijg ik toch echt het voorjaars gevoel
    meis wat een pracht kleuren echt een toppertje hoor

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijk vrolijke kaart.
    Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een schitterende kaart, gaaf gemaakt hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtige leuke, vrolijke en kleurrijke kaart Jolanda,
    Lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda