Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 14 maart 2013

Pfff het kwam er maar niet van, maarr...........


Wat is dat toch ook erg maak je plannen om lekker als je thuis kom van je werk om heerlijk een kaartje te maken en ja dan val je pardoes na het theedrinken op de bank in slaap en zo vergaat me dat dus al een paar dagen lang knikkebollen en dan maar vroeg me bed in en ja dan komt er niks uit me handen letterlijk en figuurlijk, want Joland dacht slim te zijn van de week om alvast s,ochtends de ovenschaal voor s, avonds klaar te zetten en ja daar berg ik nog wel eens wat in op om ruimte te sparen in mijn kast en zo had ik dus een onderdeel van een hakmachine in gelegd en ja jullie raden het al ik grijp natuurlijk precies in dat mesonderdeel nu kan je zeggen ik heb dat ding vervloekt en zei in mezelf dat ding gaat de deur uit, maar helaas hij staat nog in mijn kast, maar goed er zitten dus drie draadjes in mijn ringvinger en het gaat gelukkig goed, maar het blijft lastig en ja nou daar wordt je ook moe van hoor kan ik je zeggen als niet al je vingers willen wat jij wil. Zou dit nou die voorjaars moeheid zijn waar iedereen het over heeft, want echt er komt niks uit mijn handen zowel met kaartjes als het huishouden niet. Nou ik weet wel laat dat heerlijke lente gevoel maar weer terug komen en dat heb ik geprobeerd met mijn kaartje jaja het is me geloof goed afgegaan.        
Het kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van een sketch en digistamp van Marianne maak een moeder/vaderdag kaart en natuurlijk zit er een prijsje aan verbonden. Ik zelf heb helaas geen ouders meer, maar mijn vader was hertrouwd dus zo kan ik als nog het kaartje naar An sturen tegen de tijd dat het moederdag gaat worden. Ik wil dit kaartje ook mee laten doen bij SCC-BLOG NO.44 opdracht post en bij  YMAM/CHALLENGE NO 9 opdracht verjaardag/happy birthday en ja moederdag/mothersday is toch ook een soort van verjaardag, want die dag krijgt zij bloemen en/of cadeautjes en wordt bij vele gevierd.
Bij deze wil ik ook al mijn nieuwe volgers welkom heten leuk dat jullie erbij zijn en misschien vind je hier inspiratie. Gezellig dat jullie er zijn. Ik ga nu gauw naar jullie creaties kijken, want ook dat heb ik een beetje laten verwaarlozen tot mijn spijt. Dus ik zeg alvast een fijn weekend en tot blogsssss. Liefsssss van Jolanda.

XXX

19 opmerkingen:

  1. Auw, auw, auw Jolanda voel het zelfs hier, en inderdaad dan merk je pas wat je allemaal met je vingertjes doet, maar je kaart is dan wel weer helemaal super geworden, wat een plaatje meis, ik vind het een toppertje en wordt er gewoon vrolijk van. Kom nu maar op met de lente .....
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Auw, pijnlijk. Maar gelukkig heeft je creativiteit daar geen last van gehad want je kaart is mooi. Vrolijke kleuren die schreeuwen om de lente. En die voorjaarsmoeheid dat kan wel kloppen. Ik heb het de laatste tijd druk en heb ook al 14 dagen niets kunnen posten en ook geen reactie's kunnen geven bij andere. Maar nu ben ik helemaal terug.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart jolanda en leuk in de gele tinten erg mooi'
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat naar, stomme snijmachines ook, weg met dat ding,
    Toch heb je ondanks je handicap een prachtig fleurig kaartje gemaakt.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk vrolijk en zonnig is deze kaart. Lekker frisse kleur, dat geel. Ik denk, dat 'An' er heel blij van gaat worden.
    En jeetje wat zijn die machines toch eigenlijk gevaarlijk. Gelukkig is het goed afgelopen en ondanks je 'handicap' van dit moment heb je een mooie kaart gemaakt.
    Lieve groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is schitterend geworden. Super vrolijk! Kijk je uit met die gevaarlijke messen? Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke kaart,brengt meteen het lentegevoel naar boven,en pas je wel op met je vingers,die heb je nog nodig hoor ;p lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat was niet slim van je in de oven hoor je niets te leggen alleen om te bakken .maar dat heb je nu wel geleerd .Je kaartje is prachtig een echt lente kaartje en als die komt gaat het misschien met jou en ons allemaal wel beter.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel leuk hoor, maar ja een moederdag kaart is geen verjaardagskaart helaas kan je kaart niet meedoen, misschien kan je nog een "echte"verjaardagskaart maken, groetjes van Maris van YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, echte lente kleurtjes Jolanda
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou Jolanda, wel uitkijken met die gevaarlijke keukenapparaten. En die voorjaarsmoeheid kom ik op meerdere blogs tegen. Ik heb er gelukkig niet zo veel last van, behalve dat ik moeilijk mijn bed uit kan komen 's ochtends. Gelukkig had je genoeg inspiratie voor dit prachtige kaartje. Daar wordt een mens vrolijk van.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Jolanda, het geeft toch niks als je niets doet, ik ben ook geveld door de griep, veel wondpijn, en dan lig ik veel op bed, ik kijk bijna niet bij jullie , erg hè, maar je kaart is schattig hoor, daar ligt het niet aan.
    Ik ga weer snel naar bed , gelukkig zijn de kaarten die ik maak als designer al af, Dat vind ik wel fijn. Het allerbeste wijfie, en pas op met de keukenspullen .
    Lieve groetjes Corrier

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk voorjaarskaartje Jolanda
    Sterkte met je vinger

    Fijn weekend
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je kaart prachtig geworden.
    Dank je wel voor het meedoen aan mijn wedstrijd.
    Fijn weekend en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel lief kaartje Jolanda mooi in het geel je wordt van dat kleurtje zo vrolijk, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij het Scrap Cards Challenge blog.


    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is herkenbaar, tijd voor beter weer, weg met de moeheid!
    Maar desondanks is dit een opvrolijk kaartje. Mooie kleuren, mooi gemaakt!

    groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. en nog z n vrolijk kaartje,hij is weer prachtig geworden.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda