Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 1 januari 2013

En ja het normale leven gaat weer zijn gang

Allereerst wil ik jullie mijn volgers een gelukkig en creatief 2013 toewensen en dat we maar van weer vele creaties van elkaar mogen genieten ook jullie berichtjes hebben het afgelopen jaar veel voor mij betekent veel met een lach en soms wel eens met een traan dus blijf komen met jullie berichtjes, want ze worden allemaal stuk voor stuk gelezen.

Ik/we hebben oudejaar lekker rustig gehouden en lekker saampies gevierd en ja van al dat vele werken afgelopen jaar lag ik dus voor middernacht al lekker in bed (sorry dames)ik weet niet hoe het bij jullie was, maar bij ons leek het wel of je in een oorlogs gebied woonde met al die harde knallen en dan bedoel ik dus echt harde knallen, nou dat hoeft van mij niet meer hoor jeetje wat was ik bang dacht de hele tijd als nu me ramen maar niet aan diggelen gaan, maar gelukkig is alles heel gebleven en heb ik ondanks dat ik in bed lag toch nog wat mooi sier vuurwerk kunnen zien ondanks de wind en regen.

En dan nu mijn kaartje dit is een echte winterse kaart geworden via  MC doe ik mee met de winterketting. Dit houdt in dat je een kaart maakt met het thema winter hoe kan het ook anders hihi en die mag dus officieel vanaf vandaag gepost worden naar degene waar je het adres van heb gekregen en alle kaarten moeten dan 31 januari 2013 bij alle personen zijn die hier aan meedoen.
Ik heb de voorzijde van de kaart gewoon rustig gehouden en sneeuwsterren erop gestempeld met glitter stempelinkt helaas is dit voor jullie niet te zien (hoewel ik geloof warempel dat het toch een beetje is te zien.)










   



En zie hier me kaartje als ik dit zo zie dan krijg ik eigenlijk zin in vakantie lekker net als Tilda sneeuwballen gooien en Edwin die onderuit gaat met zijn ski,s heerlijk, maar helaas roept de plicht morgen alweer en ja ook dat overleven we weer.Ik zou zeggen fijne avond en tot gauw weer. Liefssssssss Jolanda

                                                  XXX



8 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    De aller beste wensen voor 2013

    Wauwwww wat een super gaaf kaartje heb je gemaakt geweldig zoals Edwin en Tilda in de sneeuw staan

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan was je wel heel erg moe Jolanda dat je al voor 00.00 uur in je bedje lag. Maar gelijk heb je want om nou knikkebollend op de bank te zitten dat is ook niet alles. Ja wat een knallen hé dit jaar, verschrikkelijk, ik ben blij dat dat nu weer over is. Wat een leuk idee dit van dat winterkaartje, ik vind hem weer prachtig geworden. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar
    en een super mooi winters kaartje.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jolanda , voor jou de allerbeste wensen voor 2013, wat een prachtige kaart heb je gemaakt, jou jaar begint goed met zoiets moois,
    Lieve groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De beste wensen nog Jolanda! Wat heb je een leuke winterse kaart gemaakt! Prachtig.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor u ook de beste wensen voor 2013 en maar wat goed dat het leven terug zijn normale gangetje gaat. Mooie kaart, echt winters. Ik was even afwezig in blogland maar wil je nog vertellen dat ik die verjaardagskaart voor je vriendin helemaal het einde vind.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda