Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 9 november 2012

Nog steeds roze



Hoi Allemaal, ja zoals jullie zien zit ik nog steeds op die roze wolk en wat een lieve berichtjes heb ik van jullie allemaal gehad op de geboorte van Vera heel, heel, hartelijk dank hiervoor en ja natuurlijk moest ik een kaartje maken voor haar heb ff zitten ploeteren, maar uit eindelijk is hij klaar en nu hopen dat de jonge ouders het kaartje ook mooi vinden.                                            


Ik heb ditmaal gekozen voor een Easel-trapjeskaart en is de uitwerking van de SOL-avond van de Magnoliaclub helaas kon ik die avond niet meedoen, maar zoals je ziet staat de uitwerking en hints nog op de club en kan je hem later maken en dat heb ik dus gedaan het kostte een paar uurtjes, maar dan heb je ook wat en ja als je weet dat je oma gaat worden en je bezoekt beurzen dan ga je natuurlijk spulletjes kopen en dat heb ik gedaan :) denk nou niet zo die heb een hoop mallen gekocht..............niks hoor er bestaan ook kraampjes waar je ze uitgestansd kan kopen en dat scheelt in je knip.  En haar naam .........ja die heb ik met me cricuit uit gestansd. De kaart is zo gemaakt dat je hem toch kan versturen dan is hij wel iets zwaarder, maar deze ga ik weer persoonlijk afleveren:)
Ik ga jullie groeten en nog ff een rondje bloggen en o, ja voor ik het vergeet Saskia welkom op mijn blog en wat leuk dat je me gaat volgen gezellig.
Groetjes en tot gauw maar weer. Liefssssssssssss Jolanda

                                                 XXX  

10 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Jolanda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een Geweldig mooi geboorte kaartje Jolanda
    leuk gedaan zo met haar naam erop

    Fijn weekend
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijf jij nog maar lekker even op de roze wolk!! Het inspireert je in ieder geval tot het maken van een prachtige kaart en juist zo met haar naam Vera erop maakt hem supergaaf!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige geboortekaart. Ik zie je hem al helemaal als trotse oma maken. Ik vind hem echt heel gaaf! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat schitterend is je kaart voor Vera en haar ouders geworden Jolanda, wat is die super. Echt een toppertje. Lekker genieten trotse oma van de kleine Vera.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart voor de ouders van Vera,wat klinkt dat plechtig hè Jolanda,blijf nog maar lekker op die roze wolk zitten hoor ,geniet maar lekker van het oma zijn bofkont. lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een héél lief kaartje voor een heel mooi meisje.Geniet maar fijn van die kleine meid,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een juweel van een kaart heb je voor Vera en haar ouders gemaakt echt een bjoetie, mijn felicitaties natuurlijk ook aan Willem.\ en aan mamma Karin en pappa Chris heeeeeeeel veeeeeeeel geluk!!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh dat heb ik even gemist. Wat leuk, opa en oma!! Superlief kaartje en zo logisch, dat jullie nog op een roze wolk zitten. Prachtige foto van jou en de mooie Vera.
    Geniet ervan en veel liefs van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda