Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zaterdag 28 januari 2012

Tilda gaat vissen

Mijn eerste kaartje op me eigen blog
wat is dit spannend allemaal
Hallo allemaal

Ja en nu gaat het echt gebeuren allemaal ik ben nog niet helemaal klaar met de site
en weet ook nog niet hoe alles precies werkt, maar aldoende leert men men
met hulp natuurlijk
Bij me volgende kaartjes hoop ik jullie meer tekst en uitleg te kunnen geven
over het materiaal wat ik gebruikt hebt en ik wens jullie
veel kijk plezier

4 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,

    Wat een leuk en vrolijk kaartje heb je gemaakt.
    mijn blog is: http://geacreaties.blogspot.com

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey die Jolanda
    Wat leuk dat je ook een blog begonnen bent.
    Heel veel blog plezier toegewenst!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Casper,

    Gaaf hoor je eigen blog.
    Ik ben nog niet zo ver.

    En je eerste kaartje hierop is toppie

    Leafs Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda ,super dat je ook een blog heb. Veel plezier in blogland. En je kaart is heel erg leuk gemaakt. Lieve groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda